Senayan... Thursday, December 11, 2008

gue pengen jogging...
gue pengen sit up..
gue pengen push up..
gue pengen lari slateran..
gue pengen pull up..
gue pengen lari dibukit...
gue pengen back up..
gue pengen pake jaket parasut..
gue pengen maen futsal pasir lagi..
gue pengen renang....
gue pengen lari kelilingin gelora..
gue pengen lari dari parsi, mulia, asia afrika, pintu XI, hotel atletik, istora, kolam renang , JCC, parsi lagi..
gue pengen maen biliyar gratis lagi d'pobsi..
gue pengen lari speed 200meter....
gue pengen ketemu lingga,adit, sandro, syariip + dll..
gue pengen ngecengin om..
gue pengen aerobik malam di pintu XIII..
gue ngerasa kayak dulu lagi deeh...
sejak kuliah gue gak sempet latian lagi.. T..T
GUE KANGEEEN SENAYAN........

1 comments:

T- said...

pas libur lo pgi jogging lah nyong..
ciakakkakakaka...

sapa tau biz libur lo jd kurus singset!

wkwkwkwkwkwkw..

gmn klo kt lomba pas liburan sapa yg lebih byk ngurangin berat badan??